10 Moduri de a Stimula Moralul Companiei

10 Moduri de a Stimula Moralul Companiei

Afla╚Ťi cum s─â stimula╚Ťi moralul angaja╚Ťilor ╚Öi s─â crea╚Ťi o cultur─â mai bun─â a companiei.

  • Spori╚Ťi moralul angaja╚Ťilor cu recunoa╚Öterea angaja╚Ťilor ╚Öi oportunit─â╚Ťi de dezvoltare, comunicare clar─â ╚Öi feedback ╚Öi ini╚Ťiative de s─ân─âtate ╚Öi wellness ale angaja╚Ťilor.
  • Moralul sc─âzut al angaja╚Ťilor este adesea cauzat de oboseala angaja╚Ťilor ╚Öi de lipsa de comunicare.
  • Moralul pozitiv al angaja╚Ťilor ╚Öi angaja╚Ťii pot cre╚Öte profitabilitatea cu 21%.
  • Acest articol este pentru proprietarii de afaceri mici, care se lupt─â cu moralul companiei ╚Öi pentru a spori optimismul echipei lor ╚Öi satisfac╚Ťia general─â.

Cu stresul, anxietatea ╚Öi incertitudinea la niveluri ridicate chiar acum, este important ca ├«ntreprinderile s─â caute m─âsuri de stimulare a moralului pentru a stabili ╚Öi men╚Ťine o for╚Ť─â de munc─â fericit─â ╚Öi o cultur─â pozitiv─â a companiei. Dac─â afacerea dvs. sufer─â de moralul sc─âzut al angaja╚Ťilor ╚Öi de lucr─âtorii obosi╚Ťi, exist─â mai multe strategii pe care le pute╚Ťi implementa pentru a ├«mbun─ât─â╚Ťi optimismul ╚Öi a stimula satisfac╚Ťia angaja╚Ťilor.

Cum s─â stimulezi ╚Öi s─â men╚Ťii moralul angaja╚Ťilor?

Dac─â moralul echipei tale scade, este timpul s─â faci unele schimb─âri. Exist─â mai multe strategii pe care ar trebui s─â le implementa╚Ťi pentru a stimula ╚Öi men╚Ťine moralul angaja╚Ťilor. ├Än loc s─â v─â g├óndi╚Ťi la aceste metode ca la solu╚Ťii unice, integra╚Ťi-le permanent ├«n cultura companiei dvs.

Am discutat cu liderii de afaceri pentru a identifica 10 moduri de a stimula ╚Öi men╚Ťine moralul angaja╚Ťilor. Iat─â ce au sf─âtuit.

1. Alinia╚Ťi-v─â angaja╚Ťii cu valorile companiei dvs.

“├Än primul r├ónd, trebuie s─â articula╚Ťi clar misiunea, viziunea, valorile ╚Öi obiectivele companiei”, a declarat Lanham Business News Daily ├«ntr-un e-mail. “Apoi, este esen╚Ťial s─â comunica╚Ťi ╚Öi s─â consolida╚Ťi ├«n mod continuu aceste informa╚Ťii ├«n timp ce ├«mp─ârt─â╚Öi╚Ťi progresul (╚Öi e╚Öecurile) pe parcurs.”

Atunci c├ónd angaja╚Ťii ├«n╚Ťeleg ╚Öi le pas─â de direc╚Ťia organiza╚Ťiei dvs., este mai probabil ca ace╚Ötia s─â fie investi╚Ťi ├«n succesul acesteia.

2. Crea╚Ťi o linie deschis─â de comunicare.

Compania dvs. trebuie s─â faciliteze ╚Öi s─â ├«ncurajeze comunicarea. Angaja╚Ťii ar trebui s─â se simt─â confortabil s─â pun─â ├«ntreb─âri, s─â vorbeasc─â ├«n timpul ├«nt├ólnirilor ╚Öi s─â colaboreze cu colegii. Ei ar trebui s─â aib─â o ├«n╚Ťelegere clar─â a ceea ce se a╚Öteapt─â de la ei ╚Öi ce se pot a╚Ötepta de la tine.

Oferi╚Ťi managerilor ╚Öi angaja╚Ťilor orient─âri, astfel ├«nc├ót angaja╚Ťii s─â poat─â discuta probleme private f─âr─â teama de represalii.

3. ├Äncuraja╚Ťi feedback-ul angaja╚Ťilor.

Pe l├óng─â comunicarea deschis─â, compania dvs. ar trebui s─â promoveze o cultur─â care ├«ncurajeaz─â feedback-ul angaja╚Ťilor. Pute╚Ťi oferi feedback deschis ╚Öi onest cu privire la performan╚Ťa lor, precum ╚Öi s─â ob╚Ťine╚Ťi contribu╚Ťii ale angaja╚Ťilor cu privire la modul ├«n care compania s-ar putea ├«mbun─ât─â╚Ťi. Pute╚Ťi face acest lucru prin ├«nt├ólniri unu-la-unu sau la nivel de companie ╚Öi sondaje interne.

Ob╚Ťinerea buy-in-ului de la angaja╚Ťi v─â poate ajuta s─â c├ó╚Ötiga╚Ťi idei noi ╚Öi s─â face╚Ťi angaja╚Ťii s─â investeasc─â mai mult ├«n companie.

4. Construi╚Ťi o cultur─â a g├óndirii pozitive – de sus ├«n jos.

Dac─â dori╚Ťi o cultur─â pozitiv─â ╚Öi ├«ncurajatoare, trebuie s─â ├«ncepe╚Ťi cu liderii companiei. Angaja╚Ťii se uit─â la lideri pentru a vedea cum s─â ac╚Ťioneze ├«n cadrul unei companii, a╚Öa c─â, dac─â conduce╚Ťi prin exemplu, va crea un mediu de lucru pl─âcut ╚Öi va stimula moralul companiei.

“G├óndirea pozitiv─â ├«ncepe cu adev─ârat cu managementul de top al unei companii”, a declarat Monroe Gang, CEO al Atlantic Partners. “Dac─â mentalitatea CEO-ului nu este pozitiv─â, atunci se va scurge ├«n restul nivelurilor din cadrul companiei. Ca lider, este responsabilitatea ta s─â r─âm├ói optimist ├«n fa╚Ťa adversit─â╚Ťii, precum ╚Öi s─â serve╚Öti ca model pentru to╚Ťi ceilal╚Ťi ├«n toate situa╚Ťiile ÔÇô indiferent c├ót de provocatoare sau frustrante ar putea fi.”

5. Organiza╚Ťi activit─â╚Ťi de team-building.

Moralul pozitiv este str├óns legat de modul ├«n care angaja╚Ťii se simt despre membrii echipei lor, deci este important s─â g─âzdui╚Ťi activit─â╚Ťi de team-building care ├«i vor apropia pe angaja╚Ťi. Dac─â echipa dvs. lucreaz─â ├«mpreun─â ├«ntr-un birou, pute╚Ťi g─âzdui pr├ónzuri de echip─â ╚Öi ore fericite. Cu toate acestea, organizarea acestor tipuri de evenimente pentru echipe la distan╚Ť─â poate fi ceva mai dificil─â. Pentru echipele la distan╚Ť─â, pute╚Ťi g─âzdui ore fericite virtuale ╚Öi pute╚Ťi ├«ncuraja angaja╚Ťii s─â aib─â ├«nt├ólniri de chat video.

├Äncerca╚Ťi s─â g├óndi╚Ťi ├«n afara cutiei sau cere╚Ťi echipei dvs. s─â vin─â cu activit─â╚Ťi pe care ar dori s─â le fac─â ├«mpreun─â. Indiferent dac─â lucra╚Ťi de la distan╚Ť─â sau la birou, ar─âta╚Ťi echipei dvs. c─â v─â pas─â s─ârb─âtorind zile de na╚Ötere, anivers─âri ╚Öi alte repere importante.

6. Crea╚Ťi un program de recunoa╚Ötere a angaja╚Ťilor.

Recunoa╚Öte╚Ťi munca excep╚Ťional─â ╚Öi grea a personalului dvs. printr-un program de recunoa╚Ötere a angaja╚Ťilor. Poate fi formal sau informal, dar ar trebui s─â permit─â tuturor celor din companie ÔÇô de la angaja╚Ťii entry-level la directorii C-suite ÔÇô posibilitatea de a recunoa╚Öte contribu╚Ťiile altora. Anun╚Ťarea angaja╚Ťilor c─â munca lor grea este observat─â ╚Öi oferindu-le posibilitatea de a-╚Öi recunoa╚Öte coechipierii poate stimula moralul.

7. Oferi╚Ťi stimulente bazate pe performan╚Ť─â.

Pentru a stimula moralul angaja╚Ťilor, Lee a sugerat crearea de oportunit─â╚Ťi de carier─â pentru angaja╚Ťii dvs. prin promovarea intern─â ├«nainte de a c─âuta angaj─âri externe pentru func╚Ťii de conducere ╚Öi prin oferirea de oportunit─â╚Ťi angaja╚Ťilor de a schimba echipele pe baza seturilor de abilit─â╚Ťi ╚Öi a intereselor lor.

Proced├ónd astfel, ve╚Ťi ├«ncuraja angaja╚Ťii s─â munceasc─â din greu, s─â-╚Öi dezvolte abilit─â╚Ťile ╚Öi s─â-╚Öi avanseze cariera. De asemenea, ar trebui s─â oferi╚Ťi stimulente monetare bazate pe performan╚Ť─â, cum ar fi bonusurile ori de c├óte ori ave╚Ťi mijloacele financiare. Acest lucru va ├«ncuraja angaja╚Ťii harnici s─â r─âm├ón─â cu compania dvs. ├«n loc s─â caute alte oportunit─â╚Ťi de carier─â cu salarii mai mari.

8. Prioritiza╚Ťi s─ân─âtatea mintal─â a angaja╚Ťilor.

Este esen╚Ťial s─â acorda╚Ťi aten╚Ťie s─ân─ât─â╚Ťii mintale a angaja╚Ťilor dvs., ├«n special ├«n timpul pandemiei, c├ónd nivelul de stres ╚Öi anxietate este foarte ridicat. ├Äntr-un sondaj realizat de furnizorul de s─ân─âtate mintal─â Ginger, aproape 70% dintre angaja╚Ťi au declarat c─â pandemia COVID-19 a fost cea mai stresant─â perioad─â a carierei lor.

Alte modalit─â╚Ťi de a acorda prioritate s─ân─ât─â╚Ťii mintale a angaja╚Ťilor includ oferirea de programe de lucru flexibile, furnizarea de timp suplimentar pl─âtit ╚Öi ├«ncurajarea angaja╚Ťilor s─â ia pauze regulate pe tot parcursul zilei de lucru.

9. Implementa╚Ťi un program de s─ân─âtate ╚Öi wellness.

S─ân─âtatea fizic─â a angaja╚Ťilor dvs. este imperativ─â pentru succesul afacerii. Mul╚Ťi angaja╚Ťi cu locuri de munc─â de birou au o zi de lucru foarte sedentar─â, mai ales dac─â lucreaz─â de la distan╚Ť─â, astfel ├«nc├ót poate fi util s─â implementa╚Ťi un program de wellness care s─â le ridice ╚Öi s─â se mi╚Öte.

“Ave╚Ťi un program de wellness ├«n care compania dvs. organizeaz─â cursuri de fitness sau cursuri de educa╚Ťie pentru s─ân─âtate pentru ca angaja╚Ťii dvs. s─â afle mai multe despre ├«mbun─ât─â╚Ťirea s─ân─ât─â╚Ťii fizice ╚Öi mentale”, a spus Lee. “O modalitate distractiv─â de a ├«mbun─ât─â╚Ťi nivelurile de fitness este de a oferi tuturor un tracker u╚Öor de purtat, precum un Fitbit, ╚Öi de a avea o competi╚Ťie de birou cu privire la cine are cel mai mare num─âr de pa╚Öi.”

10. ├Äncuraja╚Ťi dezvoltarea angaja╚Ťilor.

Satisfac╚Ťia angaja╚Ťilor tinde s─â scad─â atunci c├ónd personalul dvs. nu vede oportunit─â╚Ťi de dezvoltare profesional─â. ├Äncuraja╚Ťi-v─â angaja╚Ťii s─â ├«╚Öi asume noi responsabilit─â╚Ťi ╚Öi acorda╚Ťi-le timp pentru a lucra la proiecte de pasiune sau cursuri de dezvoltare.

Ar─âta╚Ťi angaja╚Ťilor o cale clar─â pentru avansarea ├«n cadrul organiza╚Ťiei. C├ónd angaja╚Ťii dvs. ╚Ötiu c─â pot cre╚Öte profesional ├«n cadrul companiei, este mai probabil s─â r─âm├ón─â acolo pe termen lung.

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published.