Brand de îmbrăcăminte Online – Cum să lansezi în 2021?

Brand de îmbrăcăminte Online – Cum să lansezi în 2021?

Acum este momentul să valorificăm ceea ce va fi o revoluție a garderobei post-pandemice, prin construirea unui brand bun.

Este de la sine înțeles că carantina din 2020 a făcut o schimbare seismică a comportamentului consumatorilor. Piața s-a transformat rapid într-o mentalitate online. Acest lucru a creat o oportunitate uriașă pentru antreprenorii din întreaga lume de a crea mărci de produse digitale native.

Întrebarea numărul unu pe care o pun atunci când îmi ajut clienții să-și înceapă propria brand de îmbrăcăminte este ce fel de haine ar trebui să fac?“a declarat John Brown, șeful companiei de operațiuni de comerț electronic. “Aceasta este o întrebare complexă care are multe răspunsuri potențiale.

John a ajutat clienții să creeze brand-uri de îmbrăcăminte de mai multe milioane de dolari și a răspuns de fapt prin intermediul a patru întrebări suplimentare la care numai dvs. puteți răspunde…

Creați îmbrăcăminte durabilă? Cel mai măgulitor denim? Îmbrăcăminte pentru copii de înaltă calitate? Aceste întrebări cuprind autorul și vorbitorul inspirat, maxim Simon Sinek, “oamenii nu cumpără ceea ce faci; ei cumpără de ce o faci“. Pe măsură ce piața de îmbrăcăminte online devine mai aglomerată, trebuie să articulați cu ușurință de ce și locul.

Care sunt punctele dvs. de valoare a brand-ului?

Pornind de brand-ul de îmbrăcăminte on-line va prezenta mai multe opțiuni atunci când vine vorba de unde și cum să fabricarea de îmbrăcăminte. Este important ca valoarea pe care o creați pentru consumator să fie în aliniere cu valorile pe care le dețineți.

În procesul de fabricație există patru puncte principale de decizie care vor determina experiența consumatorului dvs., profitabilitatea și potențialul dvs. de creștere a mărcii dvs.: calitate, viteză, preț și calitate.

Nu poți avea totul în etapele de pornire. Va trebui să luați deciziile grele cu privire la ceea ce sunteți dispus să faceți compromisuri în timpul acestui proces. Vrei cea mai bună țesătură și ești dispus să plătești pentru asta? Dacă da, atunci tocmai ați ales calitatea ca prioritate numărul unu. Doriți apoi să comandați unități 1,200 și să investiți în avans în inventar sau sunteți timid și doriți să comandați minimul pentru a testa piața? John îl recomandă de obicei pe acesta din urmă. Gândește mare, testează mic. Road map piața în primul rând, să plătească un pic mai mult, apoi rafina și du-te mai adânc. Cel mai mic preț nu vă face nici un bine dacă aveți 80% din ea stând în subsol.

Determinați ce prețuiți și luați deciziile de inventar de acolo.

Unde se fabrică?

John susține că această întrebare a devenit mai complicată în această nouă eră. Taxele, tarifele, producția etică, costurile regenerabile, transportul aerian, fiabilitatea transportului maritim, schimbarea preferințelor consumatorilor, punctele de preț, fiabilitatea și controlul calității au cunoscut Toate schimbări majore în ultimele luni. Acestea creează straturi suplimentare de complexitate care pot fi greu de navigat singure și, dacă sunt făcute incorect, vă pot costa tot profitul câștigat.

Dacă ați răspuns clar la primele două întrebări?“adaugă Brown. “Ar trebui să aveți un cadru prin care să răspundeți mai bine la următoarele întrebări cheie.

  • – A) ar trebui să-mi fabric hainele în SUA sau în altă țară?
  • – B) am expertiza necesară pentru a supraveghea producția de îmbrăcăminte pentru a realiza viziunea pe care o am pentru brandul meu?

Acesta este punctul în care un partener terț de producție vă poate ajuta cel mai bine. Acum aveți un set discernământ de valori și poate răspunde în linii mari ceea ce vrei. Un expert de îmbrăcăminte sau de fabricație vă poate ajuta să vă asistați în producția produsului.

Cu cei 20 de ani de experiență a lui John în dezvoltarea produselor, el a văzut că cei mai de succes în comerțul electronic au un motiv și valori clar definite. Acest lucru îi determină să-și petreacă timpul lucrând la sarcini de vânzări și marketing cu valoare ridicată, care nu pot fi externalizate cu ușurință, creând simultan parteneriate operaționale care externalizează operațiunile obositoare și sarcinile de aprovizionare către experții în producție.

Cum pot oferi servicii pentru clienți de primă clasă atunci când sunt un startup?

Cel mai important lucru este să recunoști unde nu ești expert și să fii dispus să angajezi pe cei care sunt. Unul dintre numeroșii mentori ai lui John susține că antreprenoriatul este o practică în a da drumul. Acest lucru nu înseamnă că renunți la părțile cheie ale afacerii tale, înseamnă totuși că ești suficient de conștient de sine pentru a ști la ce te pricepi și unde tu, ca fondator, poți adăuga cea mai mare valoare.

În experiența sa, majoritatea start-up-urilor subestimează costurile interne ale operațiunilor lor și supraestimează capacitatea lor de a o face bine. În epoca feedback-ului instant și recenzii este esențial să fie angaja o echipa care este experimentat sau partener cu cineva care este un profesionist în acest spațiu.

Adesea, veți economisi costurile de transport și timpul personal, mergând cu un profesionist 3PL (furnizor de logistică terță parte). De asemenea, vă va deschide opțiuni internaționale care pot fi complicate pentru a vă face singur.

Serviciul clienți este, de asemenea, critic. În comerțul electronic, lucrurile vor merge întotdeauna prost. Pachetele se pierd, oamenii comandă dimensiunea greșită, pun adresele vechi etc. Gestionarea eficientă a acestor probleme este esențială pentru menținerea costurilor operaționale scăzute și a clienților mulțumiți.

Amintiți-vă întotdeauna că crearea unui brand bazat pe produs este o călătorie, nu o destinație. Vei evolua și te vei îmbunătăți în timp. Nu așteptați până când ideea dvs. este perfectă pentru lansare. John trăiește după o regulă de produs 90/10: obțineți produsul la 90% din viziunea și lansarea dvs. Baza dvs. de consumatori, experiența și feedback-ul vă vor oferi mai multă valoare în acest moment pentru a îmbunătăți produsul în moduri pe care nu le-ați considerat niciodată.

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published.