Cum să reușești ca antreprenor tânăr?

Cum să reușești ca antreprenor tânăr?

Cinci pași acționabili pe care milenialii îi pot implementa pentru a-i ajuta să depășească obstacolele și să-și croiască drumul către succesul antreprenorial.

Cu toții avem călătoriile noastre antreprenoriale unice. Ca membru al generației milenare care domină acum populația lumii, este provocarea generației noastre de a construi o lume mai bună prin produsele și serviciile pe care le oferim, precum și prin valorile pe care afacerile noastre le reprezintă.

Această misiune herculeană pentru antreprenorii milenari vine cu provocări unice pentru generația noastră. Și atunci când există noi probleme, suntem obligați să le abordeze cu noi soluții.

Iată cinci pași acționabili pe care milenialii îi pot implementa pentru a-i ajuta să depășească obstacolele și să-și croiască drumul către succesul antreprenorial.

1. Eliminați distragerile

Milenialii sunt o generație distrasă. Se știe că avem o atenție atât de scurtă încât o simplă notificare pe Facebook ar putea rupe o serie productivă. Și în timp ce o mulțime de lucruri necesită atenția noastră, asta nu înseamnă că toate sunt importante.

Ca antreprenori, este esențial să putem lăsa deoparte distragerile și să ne concentrăm asupra lucrurilor care contează cu adevărat: obiectivele și viziunile noastre și sarcinile la îndemână pentru a face aceste vise să devină realitate.

Ca o generație tech-savvy, este în interesul nostru de a utiliza tehnologia și social media în avantajul nostru. Puteți dezactiva notificările pentru platformele dvs. de socializare și puteți instala aplicații care vă ajută să vă concentrați și să blocați distragerile. Păstrați-vă ochii pe premiu și eliminați activitățile care vă pierd timpul care vă ocupă energia mentală.

2. Construiește o poveste în jurul brand-ului tău

Mileniile constituie acum majoritatea populației de consum. Deoarece suntem în aceeași generație cu piața țintă, suntem mai capabili să identificăm cu adevărat nevoile și dorințele acestora. O modalitate de a ajunge la publicul nostru țintă este de a crea o poveste captivantă despre brandul nostru.

Clienții noștri vor povestea noastră – vor să cunoască principiile pe care le susținem ca brand și vor să cunoască poveștile din spatele produselor noastre. Poveștile cresc valoarea afacerii. Clienții sunt mai dispuși să-și cheltuiască dolarii sau euro pe un brand care este aliniat cu sistemele lor de credință.

Ilustrați de ce și cum: de ce ați început afacerea dvs., de ce ați urmărit acest punct de durere special, cum vă aprovizionați materialele și, în cele din urmă, cum brand-ul dvs. face lumea un loc mai bun?

Generația Millennials prosperă în ceea ce privește poveștile, iar prin aceste povești ne putem implica și conecta cu consumatorii la un nivel care îi inspiră să ia măsuri.

3. Colaborați cu persoane competente

Una dintre capcanele de a trăi în epoca informațiilor este că presupunem că putem face și învăța orice, deoarece credem că totul este disponibil pe Internet. O parte din a fi un antreprenor inteligent este recunoașterea slăbiciunilor dvs. și realizarea faptului că studierea tutorialelor YouTube nu poate completa lacune masive în cunoștințele dvs. Acesta este motivul pentru care veți beneficia foarte mult de colaborarea cu profesioniști competenți și orientați spre scop.

Când aveți membri ai echipei cu diferite seturi de abilități și puncte forte, atunci compania dvs. poate răspunde mai eficient la problemele care necesită anumite expertize. Având perspective diferite vă poate deschide, de asemenea, soluții proaspete care vă declanșează propria creativitate sau vă pot ajuta să priviți lucrurile dintr-un unghi diferit.

Cred că a avea mentori și parteneri de încredere care sunt buni în ceea ce fac și împărtășesc aceeași viziune și obiective ca și dvs. este o necesitate dacă doriți să vă extindeți afacerea. Toate experiențele și expertiza dvs. combinate pot aduce în cele din urmă compania la înălțimi mai mari.

4. Rămâi optimist

Generația milenară s-a născut într-o perioadă tumultuoasă a istoriei. Aceasta înseamnă a trăi prin Marea Recesiune de la sfârșitul anilor 2000 și, mai recent, a face față crizei de sănătate la nivel mondial care a inaugurat o altă recesiune economică. În ciuda acestor circumstanțe sumbre, merită să avem o perspectivă optimistă.

Care sunt beneficiile optimismului? Un studiu realizat de Michelle Gielan și Frost Bank a constatat că optimiștii au mai multe șanse să experimenteze o sănătate financiară mai bună decât pesimiștii. De asemenea, au mai multe șanse să aibă obiceiuri de bani mai sănătoase.

Studiul la nivel național a constatat că 61 la sută dintre optimiști au început un fond de urgență, în timp ce doar 43 la sută dintre pesimiști au făcut acest lucru. Sondajul a descoperit, de asemenea, că 90 la sută dintre optimiști alocă bani pentru achiziții majore, comparativ cu 70 la sută dintre pesimiști. Acest lucru arată că optimiștii sunt orientați spre viitor, ceea ce adaugă un strat de protecție financiară împotriva încetinirilor economice.

Ca antreprenori, a avea o atitudine optimistă în situații dificile ne permite să ne mutăm atenția de la negativ la constructiv. Acesta susține gândirea creativă și asumarea de riscuri, care sunt ambele cruciale pentru a deveni proprietari de afaceri milenari de succes.

5. Cultivați rezistența și flexibilitatea

American Psychological Association definește reziliența ca fiind “procesul și rezultatul adaptării cu succes la experiențele de viață dificile sau provocatoare, în special prin flexibilitatea mentală, emoțională și comportamentală și adaptarea la cerințele externe și interne.

Antreprenorii, chiar și cei mai de succes, nu sunt străini de eșec. Dar rezistența este ceea ce ne permite să ne întoarcem de la aceste eșecuri și să ieșim ca indivizi mai puternici și mai înțelepți.

Trăim într-o lume cu ritm rapid, care se schimbă adesea cu viteza luminii. Noile informații și tendințe pot răsturna brusc cele anterioare, motiv pentru care trebuie să ne adaptăm la mediul nostru în continuă schimbare cu agilitate și precizie. Flexibilitatea în afaceri înseamnă că putem face schimbări interne pentru a răspunde eficient schimbărilor externe.

Aceasta este provocarea pentru o mulțime de startup-uri conduse în mare parte de milenii. Pe baza cercetărilor efectuate în 2019, 21, 5 la sută dintre startup-uri nu reușesc în primul an și 30 la sută în al doilea an și 50 la sută în al cincilea an.

O mulțime de factori contribuie la eșecurile de pornire, iar o parte din cultivarea rezistenței prevede posibile cauze ale eșecului și pregătirea pentru acestea cu mult timp în avans. Obstacole sunt așteptate în orice afacere, motiv pentru care trebuie să fim pregătiți să eșuăm rapid, să învățăm din experiență și să ne recâștigăm impulsul.

Concluzie – Gânduri finale

Trăim acum într-un climat economic și de afaceri complet diferit față de generațiile anterioare. Ne confruntăm cu noi probleme și trebuie să venim cu soluții noi pentru a ne asigura că reușim în proiectele noastre.

Suntem norocoși să trăim într-un moment în care avem la dispoziție numeroase instrumente tehnologice și educaționale. Și, în plus, putem juca la punctele noastre forte ca o generație rezistentă, înarmată cu abilitățile și mentalitatea necesare pentru a rezista schimbărilor și încercărilor din călătoriile noastre antreprenoriale.

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published.