Diferența dintre Creșterea unei Afaceri și Creșterea unui Brand

Diferența dintre Creșterea unei Afaceri și Creșterea unui Brand

Patru motive pentru care antreprenorii ar trebui să se concentreze pe creșterea mărcii lor la fel de mult pe cât se concentrează pe creșterea afacerii lor.

Creșterea unui brand și creșterea unei afaceri merg adesea mână în mână – dar există unele diferențe. Dacă Google “diferența dintre marcă și afacere”, veți găsi tone de rezultate cu o multitudine de explicații despre ceea ce este de fapt marca. Desigur, lucrează împreună, dar creșterea fiecăruia este o experiență ușor diferită.

O marcă poate exista de obicei independent de întreprinderile care operează sub umbrela sa. Puteți avea mai multe companii sau companii sub o singură marcă (uitați-vă la Procter & Gamble sau The Coca-Cola Company). Dar de cele mai multe ori, nu vei avea mai multe asocieri sub o singură afacere. Un brand este o expresie mai largă a afacerii dvs., este imaginea sau identitatea din spatele afacerii dvs., a aventurilor dvs., a comunității dvs. Să aruncăm o privire mai atentă la diferența dintre creșterea unui brand și creșterea unei afaceri.

Afacerea este orientată spre vânzări, brandul este orientat spre comunitate

Scopul afacerii dvs. este probabil să genereze venituri, în timp ce obiectivul mai larg al construirii unui brand ar trebui să fie creșterea unei comunități. Această comunitate poate, desigur, să împrumute vânzările – așa merg brandul și afacerile mână în mână și de ce ambele sunt atât de importante. Cu toate acestea, pentru a crește un brand, nu vă concentrați pe numărul de produse pe care le vindeți sau pe numărul de clienți potențiali generați – ci vă concentrați mai mult pe implicare, acoperire și recunoaștere.

În timp ce construirea unei afaceri implică extinderea produselor sau a ofertelor, construirea unui brand înseamnă, de obicei, concentrarea pe o singură idee sau concentrare pe care doriți ca marca dvs. să o întruchipeze. Marca dvs. creează o reputație pentru dvs. și pentru orice afacere care operează sub această marcă. Este ceea ce îi ajută pe oameni să identifice și să relaționeze cu afacerea dvs.

Brand-ul este mai mare decât produsul

Deoarece construirea unui brand depășește generarea de venituri sau oferirea de produse noi, se concentrează mai mult pe percepția și sentimentul public. Nu e vorba de ce vinzi, e vorba de cum îi faci pe oamenii tăi să se simtă. De exemplu, aducând din nou Coca-Cola, băutura zaharoasă și carbogazoasă aduce gânduri de momente neașteptate de fericire, nu din cauza produsului în sine, în mod necesar, ci din cauza brandingului din jurul produsului.

Mulți dintre noi am văzut probabil reclamele Coca-Cola care arată oameni veseli care împărtășesc o cola, promovând campania “share a Coke”. Devine mai mult decât o băutură în acest fel, în schimb, este o comunitate pentru cei care iubesc brandul și produsele sale. Acesta este un exemplu clar al modului în care produsul, afacerea și marca lucrează împreună pentru a crea comunitate și vânzări. Aceste tipuri de campanii și conexiuni ies în evidență în mintea oamenilor și creează o imagine memorabilă a mărcii dvs. și a modului în care compania dvs. funcționează în cadrul mărcii respective. Acesta aduce produsele și ofertele dvs. împreună cu conexiunea pe care trebuie să o aveți cu clienții dvs. pentru a-i menține interesați de aceste produse și oferte.

Brand-ul nu poate fi luat de la tine

Afacerea dvs. ar putea eșua, dar un brand nu funcționează în acest fel. Un brand nu reușește decât dacă nu găsiți comunitatea potrivită și continuați să o creșteți. Dacă nu funcționează, probabil că puteți încerca doar să schimbați direcția mărcii dvs. sau să schimbați focalizarea. Nu poate fi niciodată luat de la dvs. sau furat, deoarece este o expresie a valorilor, opiniilor și obiectivelor dvs., mai degrabă decât o ofertă fizică de servicii sau produse.

Afacerea dvs. se poate încheia dintr-un motiv sau altul, dar marca dvs. poate trăi cu ușurință dincolo de asta. Marca este fața și vocea oricărei companii care există ca parte a acesteia. Deci, în acest sens, un brand este mai mult o idee decât un element tangibil sau entitate, și nimeni nu poate lua o idee de la tine! Și în acest fel, în creștere un brand devine la fel de important în orice afacere ca gowing companiei sau de afaceri în sine.

Diferite, dar la fel de importante

Ca antreprenor, este la fel de important să crești brandul și afacerea. Afacerea dvs. vă permite să rezolvați nevoile din cadrul comunității pe care o creează marca dvs., iar marca dvs. vă permite să ajungeți la mai multe persoane ale căror nevoi pot ajuta afacerea dvs. să le rezolve. Creșterea ambelor simultan vă ajută să vă atingeți obiectivele de afaceri. Sigur, aceste concepte pot funcționa independent, dar cele mai de succes companii au comunități dedicate și recunoaștere în jurul mărcii lor – deci acordați-vă timp pentru a vă stabili și construi brandul cu afacerea dvs.

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published.