Ghid Pas cu Pas Social Media Marketing pentru Afaceri Mici

Ghid Pas cu Pas Social Media Marketing pentru Afaceri Mici

Marketingul social media este o parte esen╚Ťial─â a afacerilor moderne. Iat─â un ghid pas cu pas despre cum s─â ├«ncepe╚Ťi o strategie de succes.

Social media a oferit mai multe platforme pe care ├«ntreprinderile ├«╚Öi pot face prezen╚Ťa, face publicitate ╚Öi pot comunica cu publicul lor dintr-o dat─â, ├«n timp aproape real v─âd ╚Öi ce fac concuren╚Ťii. Pentru a v─â ajuta s─â ├«ncepe╚Ťi o campanie de succes de social media marketing, BMFHost.com a creat acest ghid pas cu pas despre cum s─â crea╚Ťi o strategie de marketing pe social media, ce s─â evita╚Ťi ╚Öi sfaturi pentru a v─â asigura c─â campaniile dvs. au succes.

Ce este marketingul social media?

Marketingul social media reprezint─â crearea de con╚Ťinut care promoveaz─â afacerea sau produsele dvs. pe o platform─â de socializare, cum ar fi Facebook, Instagram, Twitter sau LinkedIn. Marketingul social media a devenit o modalitate extrem de popular─â pentru companii de a se conecta cu publicul lor, deoarece fiecare platform─â raporteaz─â milioane ÔÇô sau chiar miliarde ÔÇô de utilizatori ├«n fiecare zi. De la apari╚Ťia sa, marketingul social media a crescut ├«n propriul s─âu domeniu, complet cu termeni unici care sunt esen╚Ťiali pentru ├«n╚Ťelegerea modului ├«n care func╚Ťioneaz─â.

Social media marketing – glosar de termeni

  • Con╚Ťinut: Con╚Ťinutul este orice posta╚Ťi, crea╚Ťi sau distribui╚Ťi pe un site de socializare. Poate fi ceva ce ai creat tu ├«nsu╚Ťi sau ceva ce ├«mp─ârt─â╚Öe╚Öti de la altcineva.
  • Angajament (Engagement): Angajamentul este un termen general pentru c├ót de multe persoane interac╚Ťioneaz─â cu con╚Ťinutul dvs. prin a-l pl─âcea, a-l ├«mp─ârt─â╚Öi sau a-l comenta. Engagementul este, ├«n general, obiectivul nr.1 ├«n social media ÔÇô dori╚Ťi ca oamenii reali s─â se implice activ ├«n con╚Ťinutul dvs.
  • Num─âr de urm─âritori: aceasta se refer─â la c├ó╚Ťi urm─âritori ave╚Ťi pe orice site de socializare dat.
  • Rata de clic (CTR): CTR este un raport care arat─â c├óte persoane au v─âzut ╚Öi au f─âcut clic pe un link c─âtre con╚Ťinutul dvs., fie printr-un anun╚Ť, fie printr-o alt─â postare pe re╚Ťelele de socializare. CTR se calculeaz─â ├«mp─âr╚Ťind num─ârul de afi╚Ö─âri ale anun╚Ťului dvs. la num─ârul de clicuri pe care le prime╚Öte.
  • Platform─â: “platforma de social media” este un alt termen pentru “site-ul de social media”. De exemplu, Facebook ╚Öi Twitter sunt ambele platforme de socializare.
  • Share: un share este atunci c├ónd cineva vizualizeaz─â con╚Ťinutul dvs. ╚Öi ├«l posteaz─â ├«n propriul profil sau cont, cresc├ónd astfel num─ârul de vizualiz─âri poten╚Ťiale pentru con╚Ťinutul dvs.
  • Trafic: traficul este num─ârul de persoane care acceseaz─â site-ul dvs. prin canalele dvs. de socializare. De exemplu, cineva care face clic pe o postare pe Facebook pe care a╚Ťi distribuit-o ╚Öi apoi este redirec╚Ťionat c─âtre site-ul dvs. web va fi considerat trafic digital.

De ce marketingul social media este important

Marketingul social media a devenit o necesitate pentru toate afacerile moderne care doresc s─â se conecteze cu clien╚Ťii acolo unde sunt ÔÇô online. Clien╚Ťii au ajuns s─â se a╚Ötepte la un anumit nivel de prezen╚Ť─â online de la aproape toate ├«ntreprinderile pe care le patroneaz─â, peste 75% dintre consumatori raport├ónd c─â merg online ╚Öi cerceteaz─â o afacere ├«nainte de a alege dac─â s─â fac─â o achizi╚Ťie.

Există și alte câteva beneficii ale marketingului social media.

Creșterea gradului de conștientizare a mărcii

├Än 2021 exist─â peste 3,8 miliarde de persoane pe re╚Ťelele de socializare, ceea ce ├«nseamn─â c─â exist─â 3,8 miliarde de oportunit─â╚Ťi de a-╚Ťi scoate brandul ├«n fa╚Ťa unui client nou. Social media cre╚Öte gradul de con╚Ötientizare a m─ârcii prin implicare, ceea ce ├«nseamn─â c─â, dac─â crea╚Ťi o pagin─â de afaceri pentru compania dvs. ╚Öi interac╚Ťiona╚Ťi cu alte post─âri pe social media, cre╚Öte╚Ťi con╚Ötientizarea m─ârcii dvs. doar prin acest act simplu. ├Än plus, social media poate cre╚Öte traficul c─âtre site-ul dvs. web prin post─âri, ac╚Ťiuni ╚Öi comentarii.

[Social media] este unul dintre cele mai bune instrumente word-of-mouth acolo“, a spus Jon Lee, CMO la ana tomy. “Tot ce trebuie s─â face╚Ťi este s─â v─â convinge╚Ťi publicul s─â le ├«mp─ârt─â╚Öeasc─â prietenilor [╚Öi] dac─â v─â planifica╚Ťi corect con╚Ťinutul campaniei, pute╚Ťi face acest lucru.

Cre╚Öterea gener─ârii de clien╚Ťi poten╚Ťiali ╚Öi a conversiei

Promovarea ╚Öi partajarea con╚Ťinutului pe social media este o modalitate excelent─â de a ├«mbun─ât─â╚Ťi generarea de clien╚Ťi poten╚Ťiali, care este procesul de atragere ╚Öi transformare a str─âinilor ├«n poten╚Ťiali clien╚Ťi. De asemenea, pute╚Ťi utiliza re╚Ťelele de socializare pentru a v─â cre╚Öte ratele de conversie, deoarece promova╚Ťi ├«n mod activ con╚Ťinut persoanelor care au indicat deja c─â sunt interesate de con╚Ťinutul dvs.

Rela╚Ťii personale cu clien╚Ťii

Un motor imens al popularit─â╚Ťii marketingului social media este dorin╚Ťa clien╚Ťilor de interac╚Ťiune autentic─â. ├Änainte de social media, brandurile s-au sim╚Ťit ├«ndep─ârtate ╚Öi deta╚Öate, dar social media a oferit posibilitatea de a se conecta direct cu clien╚Ťii ╚Öi a dat o not─â mai uman─â m─ârcilor ╚Öi ├«ntreprinderilor. Companiile pot participa la tendin╚Ťele social media, pot discuta cu clien╚Ťii ╚Öi pot ├«mp─ârt─â╚Öi partea lor uman─â.

Analiza concuren╚Ťei

Dac─â sunte╚Ťi pe social media, ╚Öansele sunt ╚Öi concuren╚Ťii dvs., ceea ce v─â ofer─â ╚Öansa de a vedea ce fac pe social media, ce func╚Ťioneaz─â pentru ei ╚Öi ce nu, astfel ├«nc├ót s─â pute╚Ťi ├«nv─â╚Ťa din gre╚Öelile lor. Acorda╚Ťi aten╚Ťie tipurilor de campanii pe care le deruleaz─â, modului ├«n care interac╚Ťioneaz─â cu clien╚Ťii ╚Öi modului ├«n care ├«╚Öi promoveaz─â produsele sau serviciile. Acest lucru v─â permite s─â v─â asigura╚Ťi c─â campaniile dvs. sunt unice pentru marca dvs.

├Änceperea cu o analiz─â competitiv─â v─â poate ajuta s─â descoperi╚Ťi c├óteva g─âuri ├«n strategia competi╚Ťiei dvs. ╚Öi s─â v─â ar─âta╚Ťi canalele pe care le pot lipsi“, a declarat Jason Myers, Senior Account Executive la The Content Factory.

Mai mult─â autoritate de brand

O prezen╚Ť─â online actualizat─â ├«n mod regulat merge mult ├«n stabilirea afacerii dvs. ca autoritate de brand. ├Än plus, interac╚Ťiunea regulat─â cu clien╚Ťii arat─â c─â v─â angaja╚Ťi ╚Öi v─â pas─â de clien╚Ťii dvs. ╚Öi de satisfac╚Ťia acestora; social media face acest lucru u╚Öor de realizat ╚Öi vizibil.

Con╚Ťinut sponsorizat ╚Öi pl─âtit

Deoarece at├ót de mul╚Ťi utilizatori de social media raporteaz─â c─â se angajeaz─â ├«n mod regulat cu brand-uri, precum ╚Öi cu prieteni, utilizarea con╚Ťinutului sponsorizat sau pl─âtit a crescut foarte mult, peste 200 de milioane de utilizatori vizit├ónd cel pu╚Ťin un profil de afaceri ├«n fiecare zi.

De obicei, identificabil prin expresii precum “postare pl─âtit─â”, “prezentat─â de”, “sponsorizat─â de”, “promovat─â” sau “reclam─â”, con╚Ťinutul sponsorizat este orice con╚Ťinut pe care un sponsor ├«l pl─âte╚Öte unui editor, companie sau influencer pentru a crea ╚Öi distribui pe canalele lor de social media. Con╚Ťinutul sponsorizat este diferit de publicitatea tradi╚Ťional─â, deoarece scopul este s─â se potriveasc─â cu con╚Ťinutul obi╚Önuit de pe o anumit─â platform─â de socializare.

Con╚Ťinutul sponsorizat poate fi un aranjament avantajos reciproc: agentul de publicitate pl─âte╚Öte pentru con╚Ťinut, iar cel─âlalt brand, influencer sau cont ├«l ├«mp─ârt─â╚Öe╚Öte. Cu toate acestea, dac─â ave╚Ťi ├«n vedere con╚Ťinut sponsorizat, re╚Ťine╚Ťi c─â utilizatorii de social media tind s─â fie sensibili la post─ârile care se simt excesiv de salesy sau nu se ├«ncadreaz─â ├«n con╚Ťinutul obi╚Önuit al contului. Iat─â c├óteva linii direc╚Ťionale pentru a v─â ajuta s─â g─âsi╚Ťi succes cu con╚Ťinut sponsorizat:

  • Asigura╚Ťi-v─â c─â adaug─â la experien╚Ťa utilizatorului ├«n loc s─â o perturbe.
  • Nu promova╚Ťi nimic care nu are sens pentru brand-ul sau afacerea dvs.
  • ├Äncerca╚Ťi s─â potrivi╚Ťi tonul, aspectul ╚Öi sim╚Ťul celuilalt con╚Ťinut.
  • Angaja╚Ťi-v─â s─â lucra╚Ťi cu brand-uri pe care le pute╚Ťi sprijini pe deplin.

Dac─â dore╚Öti ca con╚Ťinutul t─âu s─â fie partajat ca con╚Ťinut sponsorizat de o alt─â marc─â sau influencer, se aplic─â acelea╚Öi reguli generale. Analiza╚Ťi cu aten╚Ťie pe cine alege╚Ťi s─â posta╚Ťi con╚Ťinutul sponsorizat ╚Öi ├«ncerca╚Ťi s─â v─â asigura╚Ťi c─â acestea corespund valorilor ╚Öi obiectivelor generale ale companiei dvs. Acest lucru va face ca con╚Ťinutul s─â par─â mai natural, mai degrab─â dec├ót ├«n afara locului pe termenele sau feedurile utilizatorilor.

Cum se creaz─â o strategie de marketing social media

Exist─â ╚Öapte pa╚Öi pentru a crea o campanie de succes ╚Öi eficient─â de marketing social media. Este un proces relativ simplu, dar ar trebui s─â face╚Ťi o mul╚Ťime de cercet─âri ╚Öi s─â v─â asigura╚Ťi c─â strategia dvs. se potrive╚Öte afacerii dvs. ╚Öi obiectivelor dvs. Acest lucru v─â va plasa pe dvs. ╚Öi afacerea dvs. pe calea succesului continuu. Pa╚Öii pentru o strategie de succes de social media sunt prezentate mai jos.

1. Evalua╚Ťi-v─â afacerea ╚Öi obiectivele.

Primul lucru pe care trebuie s─â-l face╚Ťi este s─â arunca╚Ťi o privire asupra afacerii dvs. ╚Öi ce, dac─â este ceva, face╚Ťi deja cu marketingul social media, apoi determina╚Ťi-v─â obiectivele. O modalitate util─â de a v─â organiza obiectivele este formatul de un an, cinci ani, 10 ani, ├«n care descrie╚Ťi unde dori╚Ťi s─â v─â afla╚Ťi cu social media ├«ntr-un an, cinci ╚Öi 10 ani. Pute╚Ťi ajusta aceast─â metod─â pentru a fi pe buc─â╚Ťi mai scurte de timp, dac─â prefera╚Ťi.

2. Cerceteaz─â-╚Ťi publicul.

Al doilea pas este s─â cerceta╚Ťi temeinic publicul ╚Öi clien╚Ťii, astfel ├«nc├ót s─â v─â pute╚Ťi orienta post─ârile ╚Öi con╚Ťinutul ├«n func╚Ťie de interesele ╚Öi nevoile lor. G├óndi╚Ťi-v─â la publicul dvs. existent, la persoanele la care ├«ncerca╚Ťi s─â ajunge╚Ťi ╚Öi la modul ├«n care le-a╚Ťi clasifica ├«n grupuri. Lu├ónd ├«n considerare publicul dvs. existent ╚Öi poten╚Ťial v─â va ghida ├«n timp ce v─â crea╚Ťi con╚Ťinutul ╚Öi asigura╚Ťi implicarea.

3. Determina╚Ťi ce platforme sunt potrivite pentru dvs.

Exist─â multe platforme de social media, fiecare cu propria sa cultur─â ╚Öi utiliz─âri unice. Instagram, Facebook, Twitter, LinkedIn ╚Öi Instagram sunt cele patru cele mai utilizate de companii, dar altele includ Pinterest, Tumblr, Tiktok ╚Öi YouTube. O concep╚Ťie gre╚Öit─â comun─â este c─â cu c├ót posta╚Ťi mai multe platforme, cu at├ót mai bine. ├Äntr-adev─âr, a fi choosy este benefic. Lua╚Ťi ├«n considerare ce fel de afacere conduce╚Ťi ╚Öi pe ce platforme este cel mai probabil s─â fie publicul dvs. ╚Ťint─â. De exemplu, dac─â conduce╚Ťi o companie de trestie de mers pe jos, ve╚Ťi dori s─â v─â concentra╚Ťi pe Facebook ╚Öi s─â evita╚Ťi tiktok.

4. Crea╚Ťi con╚Ťinut unic ╚Öi captivant.

C├ónd ├«ncepe╚Ťi pe o platform─â, este o idee bun─â s─â petrece╚Ťi ceva timp p├óndind ╚Öi ├«mp─ârt─â╚Öind post─ârile altor persoane pentru a ├«n╚Ťelege cultura platformei ╚Öi modul ├«n care interac╚Ťioneaz─â utilizatorii. Dar, ├«n timp, va trebui s─â ├«ncepe╚Ťi s─â v─â crea╚Ťi propriul con╚Ťinut pentru a avea un impact. Utiliza╚Ťi cercetarea audien╚Ťei pentru a informa tipul de con╚Ťinut pe care ├«l crea╚Ťi ╚Öi urm─âri╚Ťi cu aten╚Ťie pentru a vedea cum interac╚Ťioneaz─â publicul cu diferitele tipuri de con╚Ťinut pe care le difuza╚Ťi.

5. Include╚Ťi followerii dvs.

Followerii dvs. sunt, f─âr─â ├«ndoial─â, cea mai important─â resurs─â ├«n marketingul social media. Ei sunt cei care vor decide succesul sau e╚Öecul campaniilor dvs. prin angajarea ╚Öi partajarea con╚Ťinutului dvs. sau nu. C├ónd crea╚Ťi con╚Ťinutul dvs., ├«ncerca╚Ťi s─â include╚Ťi followerii dvs. ├«ncuraj├óndu-i s─â ├«╚Öi ├«mp─ârt─â╚Öeasc─â propriul con╚Ťinut sub un singur hashtag, repost├ónd con╚Ťinutul trimis de utilizatori sau g─âzduind concursuri.

6. Programeaz─â-╚Ťi post─ârile.

Odat─â ce marketingul dvs. social media merge ├«ntr-adev─âr, poate fi foarte mult s─â v─â aminti╚Ťi ce post─âri se ├«nt├ómpl─â pe ce platforme ╚Öi c├ónd. Ob╚Ťine╚Ťi post─ârile ├«ntr-un program regulat utiliz├ónd un instrument de gestionare a re╚Ťelelor de socializare, care v─â permite s─â scrie╚Ťi, s─â preg─âti╚Ťi fotografii ╚Öi videoclipuri ╚Öi s─â programa╚Ťi post─âri. Unele au chiar tablouri de bord centralizate unde pute╚Ťi vizualiza simultan tot con╚Ťinutul ╚Öi analizele platformei.

7. Analiza╚Ťi-v─â rezultatele.

Dac─â followerii sunt cea mai important─â resurs─â, analizele sunt la o secund─â distan╚Ť─â. Analiza v─â va spune dac─â eforturile dvs. v─â ajut─â s─â v─â atinge╚Ťi obiectivele. Ve╚Ťi dori s─â urm─âri╚Ťi valori cheie, cum ar fi implicare, acoperire, urm─âritori, afi╚Ö─âri, vizualiz─âri video, vizite de profil, men╚Ťiuni, ac╚Ťiuni, etichete ╚Öi reposturi. Pute╚Ťi utiliza aceste valori pentru a ghida modific─ârile strategiei dvs. de marketing social media sau chiar pentru a v─â ajuta s─â decide╚Ťi asupra noilor campanii. Facebook, Instagram, Google ╚Öi Instagram – pute╚Ťi utiliza analiza instrumentului dvs. de gestionare a re╚Ťelelor de socializare pentru a urm─âri toate mediile dvs. sociale ├«ntr-un singur loc.

Cum s─â decide╚Ťi ce platforme sunt cele mai bune pentru afacerea dvs.

A╚Öa cum am spus ├«n pasul trei, determinarea platformelor de socializare pe care s─â post─âm poate fi dificil─â. ├Änclina╚Ťia dvs. ar putea fi s─â posta╚Ťi pe c├ót de multe pute╚Ťi la ├«nceput pentru a vedea ce prinde audien╚Ťa, dar acest lucru v─â va cople╚Öi ╚Öi v─â va epuiza resursele. ├Än schimb, lua╚Ťi ├«n considerare cu aten╚Ťie pe ce platforme se afl─â publicul dvs. ╚Öi care sunt cele mai favorabile afacerii dvs. Dac─â executa╚Ťi o afacere mic─â, v─â pute╚Ťi g├óndi un personal, a declarat Darlene Hawley, Personal branding ╚Öi antrenor de afaceri on-line.

├Äncepe╚Ťi cu dvs. ÔÇô pe ce platform─â v─â place s─â petrece╚Ťi timp?” a spus ea. “Dac─â v─â bucura╚Ťi de platform─â, atunci este mai probabil s─â continua╚Ťi s─â v─â prezenta╚Ťi, s─â construi╚Ťi rela╚Ťii ╚Öi s─â v─â ├«mprieteni╚Ťi cu clien╚Ťii ideali.

Utilizarea unei platforme care v─â place ├«nseamn─â, de asemenea, c─â sunte╚Ťi mai confortabil pe ea ╚Öi ├«n╚Ťelege╚Ťi nuan╚Ťele sale, ceea ce poate merge mult ├«n asigurarea implic─ârii.

Ashley Monk, CEO al It Media, a sugerat s─â lua╚Ťi ├«n considerare publicul ╚Ťint─â, c├ót de mult se poate angaja echipa dvs. de marketing ╚Öi ce tip de afacere conduce╚Ťi.

Atunci c├ónd determin─âm canalele pe social media, trebuie luate ├«n considerare dou─â ├«ntreb─âri: Unde este clientul meu ╚Ťint─â ╚Öi c├óte platforme pot eu sau echipa mea de marketing s─â se angajeze s─â creeze con╚Ťinut de calitate?” a spus ea. “Pentru o companie mai mic─â de c─âr─âmid─â ╚Öi mortar, cum ar fi un butic, canale precum Instagram care sunt atr─âg─âtoare vizual ╚Öi ├«ncurajeaz─â tendin╚Ťele sunt eficiente, pe l├óng─â canale precum Google My Business pentru a cre╚Öte SEO organic. Dar pentru branduri mai mari, cum ar fi Target, o abordare multicanal este esen╚Ťial─â pentru a angaja o acoperire mai larg─â.

Sfaturi pentru o campanie eficient─â de marketing social media

Dup─â ce a╚Ťi f─âcut cercetarea ╚Öi a╚Ťi subliniat pa╚Öii, este timpul s─â v─â asigura╚Ťi c─â campania dvs. va avea succes. Mai jos sunt c├óteva sfaturi pentru a v─â ajuta s─â v─â asigura╚Ťi c─â campaniile dvs. de social media v─â ating obiectivele.

  • O vorb─â comun─â cu privire la social media este c─â con╚Ťinutul este rege ╚Öi este adev─ârat. Con╚Ťinutul ar trebui s─â fie preocuparea dvs. nr.1 atunci c├ónd crea╚Ťi campanii de social media ÔÇô dac─â nu este de calitate, nu ├«l posta╚Ťi.
  • Inima ÔÇô ╚Öi cea mai mare provocare – a marketingului social media este g─âsirea unor modalit─â╚Ťi unice de a v─â conecta cu clien╚Ťii dvs. ╚Öi de a oferi con╚Ťinut cu care doresc s─â se angajeze. Dac─â pur ╚Öi simplu creezi con╚Ťinut pentru a crea con╚Ťinut, este pu╚Ťin probabil s─â te conectezi cu publicul t─âu sau s─â cre╚Öti num─ârul de urm─âritori ╚Öi rata de implicare.
  • Un sfat simplu pentru cre╚Öterea implic─ârii este de a se angaja pozitiv asupra necompetitive dar con╚Ťinut relevant pe acela╚Öi canal sociale“, a spus Joe Sinkwitz, CEO al Intellifluence. “Dac─â ar fi s─â comenta╚Ťi tweet-urile legate de subiectul dvs. ╚Öi, de asemenea, s─â pune╚Ťi con╚Ťinut util, ve╚Ťi g─âsi c─â ╚Öi al╚Ťii se vor angaja cu dvs.
  • Facebook sau Instagram shop ofer─â modalit─â╚Ťi distractive de a genera mai multe oportunit─â╚Ťi, cum ar fi concursuri, link-uri c─âtre site-ul dvs. web sau oferte speciale ├«n biografia profilului dvs., videoclipuri live cu actualiz─âri sau ╚Ötiri interesante ╚Öi magazin Facebook sau Instagram.
  • G├óndi╚Ťi-v─â mai ├«nt├ói la obiectivul dvs. final“, a spus Olivia Heel, senior account executive la Catapult PR-IR. “├Äncerci s─â conduci mai mult─â implicare? Con╚Ötientizare? Followeri? Apoi construi╚Ťi-v─â campania ├«ntr-un mod care crede╚Ťi c─â va ob╚Ťine rezultatul dorit. O mul╚Ťime de campanii de social media sunt ├«ncerc─âri ╚Öi erori, a╚Öa c─â nu v─â face╚Ťi griji prea mult la ├«nceput.

Lucruri de evitat în marketingul social media

Deoarece social media este un aspect at├ót de omniprezent ├«n via╚Ťa majorit─â╚Ťii oamenilor, eticheta detaliat─â ╚Öi nuan╚Ťat─â s-a format at├ót pentru social media ├«n general, c├ót ╚Öi pentru fiecare platform─â individual─â. ├Än general, exist─â c├óteva lucruri pe care ar trebui s─â le evita╚Ťi ├«n strategia dvs. de social media.

  • Postarea prea mult: urma╚Öii dvs. vor s─â v─â vad─â con╚Ťinutul, dar nu vor s─â ├«l vad─â tot timpul. O regul─â bun─â este s─â posta╚Ťi ├«n timpul orelor de program (adic─â ├«ntre 6 A.M. ╚Öi 7 P. M.) ╚Öi numai atunci c├ónd ave╚Ťi un motiv bun pentru a posta, cum ar fi un con╚Ťinut cu adev─ârat bun sau o actualizare.
  • Tendin╚Ťe str─âlucitoare: tendin╚Ťele vin ╚Öi pleac─â, dar ar putea s─â v─â fac─â sau s─â v─â rup─â afacerea. Dac─â vede╚Ťi o tendin╚Ť─â care v─â intereseaz─â, g├óndi╚Ťi-v─â cu aten╚Ťie la beneficiile particip─ârii fa╚Ť─â de riscuri, ╚Ťin├ónd cont de modul ├«n care followerii dvs. vor r─âspunde.
  • Followeri fal╚Öi: nu fi tentat s─â cumperi followeri. Aceste conturi nu ofer─â niciun engagement real, ceea ce conteaz─â ├«n cele din urm─â ├«n marketingul social media.
  • Ne prioritizarea nevoilor clien╚Ťilor dvs.: “g├óndi╚Ťi-v─â la clientul dvs. ╚Ťint─â ╚Öi la ceea ce doresc, nu la ceea ce dori╚Ťi“, a spus Bobby Guions, consultant digital ╚Öi social media. “O mul╚Ťime de ├«ntreprinderi … se ├«nf─â╚Öoar─â ├«n ideea produsului sau serviciului lor, ne├«n╚Ťeleg├ónd nevoile clien╚Ťilor lor.”
  • Incoeren╚Ť─â: ├«ncerca╚Ťi s─â r─âm├óne╚Ťi consecven╚Ťi ├«n tipurile de con╚Ťinut pe care le posta╚Ťi ╚Öi c├ónd. Clien╚Ťii vor fi confuzi dac─â sco╚Ťi ├«n fiecare zi diferite personalit─â╚Ťi sau stiluri de implicare, arunc├óndu-le de pe brand-ul t─âu. Determina╚Ťi tipul de prezen╚Ť─â online pe care dori╚Ťi s─â o ave╚Ťi ╚Öi respecta╚Ťi-o.
  • Neautenticitate: aminti╚Ťi-v─â de ce a╚Ťi ajuns pe social media ├«n primul r├ónd-pentru a v─â extinde publicul ╚Öi a cre╚Öte gradul de con╚Ötientizare a brand-ului. Dac─â proiecta╚Ťi o persoan─â pe o platform─â social─â care nu este adev─ârat─â pentru afacerea dvs., clien╚Ťii se vor sim╚Ťi indu╚Öi ├«n eroare ╚Öi confuzi.

“Cele mai bune campanii de social media sunt autentice ÔÇô r─âm├óne╚Ťi fideli vocii dvs. de brand, ╚Ťin├ónd cont de publicul la care face╚Ťi apel“, a spus Heel.

Cele mai bune instrumente de gestionare a social media

BMFHost.com a revizuit cele mai bune instrumente de marketing social media care oferă programare, analiză, creare media, gestionarea canalelor sociale și multe altele. Iată câteva dintre cele mai bune alegeri:

WebiMax

WebiMax ofer─â manageri de cont dedica╚Ťi care v─â vor ajuta s─â v─â crea╚Ťi con╚Ťinutul, s─â crea╚Ťi profiluri pe diferite platforme sociale ╚Öi s─â elabora╚Ťi strategii pentru a v─â ├«ndeplini obiectivele de social media.

Oracol

Oracle ofer─â un instrument complet de creare a con╚Ťinutului ╚Öi analize detaliate, cu o caracteristic─â cuprinz─âtoare de ascultare social─â, trackere de implicare ╚Öi analiz─â post. Acesta ofer─â, de asemenea, un calendar editorial interactiv pentru a v─â ajuta s─â planifica╚Ťi ╚Öi s─â programa╚Ťi campaniile de publicitate social media.

Sysomos

Dac─â face╚Ťi afaceri la nivel interna╚Ťional, Sysomos este o alegere excelent─â, oferind posibilitatea de a monitoriza 186 de limbi diferite ├«n 189 de ╚Ť─âri. Sysomos v─â poate ajuta s─â identifica╚Ťi factorii cheie din industria dvs. ╚Öi s─â monitoriza╚Ťi ceea ce spun concuren╚Ťii dvs. ╚Öi ofer─â analize detaliate despre performan╚Ťa campaniilor dvs.

Prevestire

Portent este specializat ├«n analiza concuren╚Ťei. V─â ajut─â s─â v─â identifica╚Ťi publicul ╚Ťint─â ╚Öi s─â elabora╚Ťi o strategie pentru a rafina atractivitatea companiei dvs. ╚Öi pentru a v─â face afacerea s─â ias─â ├«n eviden╚Ť─â de ceilal╚Ťi din industria dvs.

Hootsuite

Hootsuite este un software popular de gestionare a re╚Ťelelor sociale care ofer─â instrumente de creare a con╚Ťinutului, programare ╚Öi gestionare a posturilor. Are mai multe planuri diferite la mai multe puncte de pre╚Ť ╚Öi o interfa╚Ť─â u╚Öor de utilizat.

Buffer

Buffer este o platform─â de publicare, analiz─â ╚Öi implicare cu instrumente ╚Öi func╚Ťii personalizabile. V─â permite s─â amesteca╚Ťi ╚Öi s─â potrivi╚Ťi instrumentele ╚Öi func╚Ťiile pentru a crea un plan care func╚Ťioneaz─â pentru dvs.

BuzzSumo

BuzzSumo face u╚Öor de a g─âsi ╚Öi de a colabora cu influen╚Ť─â, pentru a g─âsi con╚Ťinut perspective, monitorizeaz─â performan╚Ťa campaniei, ╚Öi de a crea con╚Ťinut social media, toate de la o singur─â simplificat─â tabloul de bord.

Tags: , , , ,

1 thought on “Ghid Pas cu Pas Social Media Marketing pentru Afaceri Mici

Leave a Reply

Your email address will not be published.